- מיקום: על יד מחלף הראל, על כביש 1
- לקוח: רמי לוי, שיווק השקמה בע"מ, הורייזן גולד השקעות בע"מ
- קבלן ראשי: אדריכל: י.א. (אבנר) ישר אדריכלים (1991) בע"מ, תל אביב.
- הקמה: שנת הקמה: 2016
- תקציב: תקציב כללי של כל הפרויקט: כ-250 מליון שקלים
- שטח: כ-45,000 מטר מרובע
- תיאור פרויקט:
מרכז מסחרי הכולל 2 קומות מסחריות ו-3 קומות חניון (550 מקומות חניה).
בנוסף, קומת מרתף המיועדת לסופרמרקט של רשת "רמי לוי שיווק השקמה".
סה"כ שטח (ללא סופר-מרקט בשווי 3,500 מ"ר) – 42,500 מ"ר.
מזמין: רמי לוי, שיווק השקמה בע"מ, הורייזן גולד השקעות בע"מ.
קהל היעד של הקניון: 50,000 איש (תושבי מבשרת ציון, מטה יהודה, הר אדר ויישובי הסביבה).
תחומי מסחר: אופנה, קוסמטיקה, הנעלה, כלי בית, אופטיקה, יופי, פנאי, בתי קפה ומסעדות.
הקניון נפתח לקהל הרחב בתאריך 20 בספטמבר 2019.