• מיקום:
    על יד מחלף הראל, על כביש 1
  • לקוח:
    רמי לוי, שיווק השקמה בע"מ, הורייזן גולד השקעות בע"מ
  • קבלן ראשי:
    אדריכל: י.א. (אבנר) ישר אדריכלים (1991) בע"מ, תל אביב.
  • הקמה:
    שנת הקמה: 2016
  • תקציב:
    תקציב כללי של כל הפרויקט: כ-250 מליון שקלים
  • שטח:
    כ-45,000 מטר מרובע
  • תיאור פרויקט:

    מרכז מסחרי הכולל 2 קומות מסחריות ו-3 קומות חניון (550 מקומות חניה).

    בנוסף, קומת מרתף המיועדת לסופרמרקט של רשת "רמי לוי שיווק השקמה".

    סה"כ שטח (ללא סופר-מרקט בשווי 3,500 מ"ר)  – 42,500 מ"ר.

    מזמין: רמי לוי, שיווק השקמה בע"מ, הורייזן גולד השקעות בע"מ.

    קהל היעד של הקניון: 50,000 איש (תושבי מבשרת ציון, מטה יהודה, הר אדר ויישובי הסביבה).

    תחומי מסחר: אופנה, קוסמטיקה, הנעלה, כלי בית, אופטיקה, יופי, פנאי, בתי קפה ומסעדות.

    הקניון נפתח לקהל הרחב בתאריך 20 בספטמבר 2019.

בפרוייקט זה היו שותפות חברות נוספות מקבוצת אלקטרה